Tonight will be your night

Varför just ikväll ska bli din bästa kväll någonsin:

  1. Vi kan inte förutse framtiden, så du kanske träffar din drömprins/prinsessa ikväll (om du inte redan har din)
  2. Man ska göra det bästa av allt, var impulsiv (inom rimliga gränser) så händer stordåd.
  3. Att gå ut med tanken att "detta kommer bli min bästa kväll någonsin" är en väldigt bra start, så tänk så.
Lev i nuet, tänk inte för mycket (jag säger det av egna erfarenheter, jag tänker mkt, men när man ger med sig och bara är blir det ofta bra). Va händer om vi dör imorgon, vad händer då med alla saker du hade täntk göra, hur ågerfull blir du inte (omöjligt att då bli det när man är död, men vi kan ju leka lite med tanken) när du inte sa till dina närmaste att du uppskattar dem. Så säg det... nu! för imorrn kanske du är död... (förlåt)

Ikväll sen drar jag till Nicklas för att dricka bärs o snacka om ingenting vesäntligt... Trevligt!
ledig idag = jobb imorrn...

 

kom ihåg att älska (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0