the man in black

Nyss smällt i mig sushi och en corona, emma (vän o fd skokamrat, hon kom igår kväll o bor hos mig till imorrn) kom hem för en timme sen och hade handlat på stan... helt ärligt så var det exatk vad jag behövde, hur kan rå fisk vara så gott?!...
Fyfan va roligt att ha börjat jobba igen faktiskt... måste dock medge att det var tufft i tisdags då jag var så stört jävla röksugen för att min kropps skrek efter mer nikiton  från i helgen... fyfan va jobbigt det är... Så sa till Emelie (tror jag det var) o står fortfarande fast vi det, "gud vad jag ångrar första dagen jag tog ett bloss"... för utan cigg klarar man sig fan lika bra.... fast det är ändå fruktasnvärt gott... emellanåt... ibland... nån gåg då å då... vid sällsamma tillfällen... när man vill fly.

Jag och Adde på jobbet idag upptäckte att det finns två sätt att få en tjej våt:
göra henne upphettsad
&
få ett infall med högtryckstvätten...
Eva gillade inte högtryckstvätten iaf... :D

Jag chokerar mig själv,
gjort det i två dar i rad nu,
istället för bandit,
har jag lyssnat på,
Voice 105.9...
Vafan har jag stoppat i mig som framkallar det?!

a the flames got...

Gud du kommer ju hem snart... STOR SMILEY

Jungleland is oc a wicked song... but not better than thunder road though :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cash is king :)

2010-01-14 @ 18:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0