lite grann som yin o yang... vissa saker hör ihop

lycka.
lycka...
Lycka...

Lycka för mig idag var när jag kom hem från jobbet, jag var är så trött så att jag dröjde mig kvar för att jag inte orkade gå hem (säger rätt mkt då jag har 150 meter hem)... men när jag väl kom hem sen så satte jag stereon på så hög volym så att att jag nästan fick ont... Lyssnade på the clash - train in vain och stod som i hypnos i dushen och lät allt matlukt och matos spola bort... Det var lycka... Kanske gläds lätt elr nå... dunno... ^^

På lunchrasten idag:
Jag: ska vi gå ut och röka Nicklas?
Eva: Men Fredrik, du skulle ju inte röka nå mer
Jag: Nej jag vet, men vill lukta på Nicklas när han gör det.
Emelie o Eva såg på mig med blickar som på ett ungefär löd: PSYKOPAT!

Ibland får jag sånt sug efter det så att det är sjukt...
När solen skiner och man har en kaffe i handen, då är det som värst,
vissa saker passar liksom ihop perfekt,
Wiskey & Thåström
Leverpastej & gurka
The edge (gitarrist i U2) & mössa
Cigg & kaffe
...

Vad är det som gör att jag bli superglad av Beyonces - Halo ?!

Blir nog Ikea med Eva imorrn, tänkte nog köpa en fåtölj till sovrummet.
O Eva ville nog bara helt enkelt följa med...
På kvällen, utgång eller inte, that is the question

Tom (som har hand om att packa upp varor och sköta salladsbuffen),
åker till Thailand på sön och ska va borta i 2 veckor,
fyfan blir ett par jobbiga veckor...

*tänker tillbaka på Thailand och blir sittande så i ett par minuter*

jag skulle ärligt talat hugga av mig ett finger för att kunna sjunga... (sjunga bra då menar jag såklart)

kom ihåg att älska (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0