jag som trodde jag var sugen

Det var mkt i veckan, så mkt att jag inte ens han tänka på att blogga.. but im right back on track. kanske inte...

 

Var på Jennys födelsedags fest igår, då jag var tvungen att köra hem på natten så kunde jag inte dricka nå alkohol, så... hmmm, det var väl kanske givande, att se alla andra berusade menar jag :D

Mamma, pappa, ola o camilla kom ned till sthlm idag också, det var riktigt trevligt, fyller ju år nästa helg men då är jag upptagen (Thåström), så jag sa att de var välkomna denna helg istället...'

 

ne fyfan inge kul det här var... vi hörs när jag vill skriva istället... det blir liksom bättre då.

 

kom ihåg att älska (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0