Fredrik pratar om nu o då!

 

Jag tycker ärligt talat det känns som om jag föddes för sent... för vem skulle inte vilja uppleva: (live, på riktigt och äkta)

 

 

 

det är väl som man säger gräset är grönare på andra sidan och det var bättre förr (?)... jag säger helt ärligt så här, Ja, absolut var musiken bättre förr... men man måste också ha i åtanke att människan vill ha det den aldrig kan få, det är något i ordet omöjligt som lockar...

man kommer ju aldrig kunna åka tillbaka i tiden (nej jag lovar dig), därför önskar man att man levde förrut... för att i huvudet så är ju den tiden exotisk och underbar... för man fantiserar ju inte att tiden förrut var dålig utan bara om hur grymt det var...

 

Så med andra ord har jag i detta inlägg dissat mig själv... Då jag inledde med att jag ville leva förrut... Men egentligen vill jag ju inte det. Jag vill ju ha det jag har nu... kanske inget speciellt, men ändå, det är mitt, det är mitt liv...

 

kom ihåg att... ja just det, att älska (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0