ett infall av spontanitet... gud va underbart!

Lördags-morgon (eftermiddag) kom springandes och en liten huvudvärk hade skaffat boning inne i skallen. Lite förståligt då det vart en del alkohol kvällen innan på Ball-Breaker med jobbet, vi hade en typ "kick-off" med fem-kamp, middag och allt vad det innebar...
Så hade bestämmt mig för att ha en slapp lördag o bara chilla... inne på msn sen sa jag på skoj till jocke att han skulle komma till sthlm så kunde vi gå ut, fastän det var menat som skoj förstod vi bägge två att självfallet var han ju tvungen att komma och vi hade en Awesome utekväll med Eva, johanna och Hannah på soap-bar... säger bara en sak, ofantligt mkt folk inne på krogen. aldrig sett ett sånt fullspäckat dansgolv...  Sjukt rolig kväll iaf... spontanitet är underskattat... ge er hän för det!

så nu i morse vare kaffe dusha o lite tv o sen in till stan, jag sa hej då till jocke o sen bestämde jag o Hannah en fika på stan. Tiden går fort ibland och nu är det helt plötsligt helt mörkt ute, vafan hände med denna dag egentligen?. Nu ska jag diska och sen sätta på punkens bästa skiva (?), the clash - london calling på max o sen avreagera mig med lite tv-spel.

Imorrn börjat verkligheten med jobb och känner att det ska ju bli hur kul som helst faktiskt. komma in i vardagen och livets rytm en aning och träffa alla....

så jag säger ciao for now och önskar er en fortsatt trevlig kväll...

 

kom ihåg att älska (!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt ruskigt bra blogg, med eminenta musikval.

2010-01-13 @ 18:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0