Are we humans, or are we (dancers) cold hearted sons of bitches!

Kändes som om filmen Avatar inte var så bra som alla sa... jag menar, efter allt prat om den, faaan mannen du måste se Avatar, den är utan tvekan världens bästa film... Asså såg Avatar 3D igår och aldrig vart med om maken till film, utan tvekan den bästa jag sett... Absolut filmen var jättebra, men mina förväntningar hade nog byggts upp en aning för mkt... Plus att 3D glasögonen frambringade kli-kli på näsan...
Fick en exeptionell ide nu i måndags morse när jag inte kunde sova (kl 05.40) att jag skulle gå till gymmet o stå på löpbandet i en halv-timme... började kl 07.00, och jag har nog aldrig jobbat så effektivt som jag gjort den dagen, var verkligen hel pigg hela dagen... tillomed så att jag orkade gymma efter jobbet med...o efter det sen bio i stan med Jenny o josse... kom hem 01.00 och har nog aldrig sovit så bra... så try that shit out...

Önskar egentligen man inte behöva sova i huvud taget, har fortfarande lite panik över att jag aldrig tycks hinna lyssna på så mkt musik som jag vill. Min fritid som pensionär sen är ju iaf räddad...

The real houswifes of New Jersey är på tv:n nu,
jag är chockad,
att vi har hamnat i en sån tv-ide torka så att det tvingas visas sån SKIT!

Hello

Såg på Facebook att någon idiot skrev att han tycker att personer som skänker pengar till Haiti är korkade och att det är fullkomligt onödigt, han försvarade sig med att han inte trodde på Karma. Helt ärligt vet jag inte vad jag är mest sur förbannad över, Nr 1: Karma står för att man ska få gott om man ger gott, du kan väl för fan göra goda saker utan att kräva något tillbaka. Så det där med att han inte tror på karma är skitsnack, han är nog bara född utan hjärta! Nr 2: jag är sjukt irriterad över att jag gått och tänkt på honoms idioti dagen lång, han är inte värd det.     Man behöver inte skänka pengar, men man behöver ju inte... hmmm.. ehhh. vafan skitsamma jag säger det bara: vara dum i huvudet...


På nått sätt tycker jag synd om han... för han kan omöjligt gilla livet...


Ibland är människan så sjukligt själviska så att jag mår illa...

 

Sugen på att plugga, men NÄR?! mkt nöjd med mitt liv nu som det är

 

kom ihåg att älska (!)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nog ingen ide att ödsla den energi du har, på en människa vars problem uppenbarligen ligger på ett annat plan. Givetvis trivs han inte med livet. Det gör ingen negativ människa. Dom lever bara genom att frodas i avund och missunsamhet.

För övrigt är sömn överskattat...livet är för gott för att sovas bort

2010-01-22 @ 04:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0