som att säga vilken maträtt som är godast...

Holy fuck!... håll i er nu, de sa på Bandit att imorrn så ska de kora Imperiets mest 3 populära låtar.... det bästa som hänt radio sedan jag vet inte vad...

Sorgligt nog blir det nog:

Nr 1: Var e vargen (tkr jag inte förtrjänar att va på listan)
Nr 2: CC cowboys (förtjänar att vara på listan)
Nr 3: Du ska va president (förtjänar verkligen inte att va på listan)

själv är jag jävligt svag för ...som eld, i hennes sovrum, ballad om en amerikansk officer, running in the rain, kriget med mig själv, kom ihåg (den fria världen), bibel... fuck this, det går inte att bara bestämma 3 st

 

kom ihåg att älska (!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte alltför svårt....

1. ....som eld (men Thåströms version i Annexet stråt vassare..)

2. Blå himlen Blues

3. Höghus, låghus, dårhus

och givetvis Österns Röda Ros....

Men så kommer nog givetvis inte lyssnarlistan att se ut.

Micke

Postat av: Micke

Allvarligt talat. Man har ju hört talas om bloggtorka men detta är ju absurt. Vem vann omröstningen??? Vilken maträtt är egentligen godast?? Vilket program är sämst? "The Hills" eller "The City". Detta är frågor som kräver ett svar.

Micke

2010-03-05 @ 20:19:22
URL: /http://www.michaelbackman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0