The king of everything

ibland har man vart med om så mkt så att man inte riktigt vet var man ska börja, så känns det nu... but I give it a try:

Fredagen rusade förbi och jag skyndade mig så mkt som möjligt för att kunna sluta tidigare. Man kanske lämnade köket lite halv-städat, men vafan, jag hade ju bråttom. Jag skulle ju på Thåström, och för honom lämnar jag gärna lite smuts på golvet... Hemma, steroen på max med Imperiet låtar, (fortfarande är det som så att man råkar ramla in på låtar man inte riktigt fastnat för förrut men som ju är oerhörda, jag länkar i slutet vilken som blev "helgens låt" för mig), blanda en snabb drink och dusha nog på 3 minuter...
In till stan och träffa jocke på centralstationen, bärs o burgare o sen stressa vi iväg mot Annexet, det var en väldig kyla som bet i oss men vi vinkade bara bort den som ingenting, ärligt talat så skulle vi nog kunnat vinka bort jordens undergång också... För nu skulle ingenting kunna stoppa oss. Vi har ju väntat på denna dag i nästan 6 månader...

Förbandet Johnossi var mkt bra men tiden gick rätt långsamt när man kolla på dem... till slut steg han upp på scenen, och som han regerade den... Han må vara 53 år gammar, men jag säger så här.. om jag har så mkt energi som han har när jag är 53 så då jävlar kan jag skatta mig lycklig... Hatten av för Joakim Thåström, han är Sveriges utan tvekan bästa musiker.... på alla sätt, på alla vis!

Lördagen bestod av chill med jocke på dagen, bastu och musik och sen på kvällen kom Nicklas, Jenny, David, Natha, Joesphin och Johanna på besök. Jag fyllde 22 igår men har ärligt talat inte gett det många tankar, men man kanske vart visare under natten :)

Iaf festen var mkt trevlig och bestod av skratt, kärlek och kanske rentutav en gnutta idioti (?)

Bakfyllan letade sig inte in i mitt hem iaf :D hurray hurray

Nu har alla åkt och det enda sällskap jag har är solsken och mig själv :)

Resten av dan återstår och den tänkte jag tillbringa med gänget från how I meet your mother. Salut!

 

denna vecka blir en bra vecka, jag bara känner det på mig :)

 

Kom ihåg att älska (!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa konserten han gjort på jag vet inte när. han såg t.o.m glad ut...grattis i efterhand

2010-02-07 @ 16:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0