Söndagskänsla

Söndagskänslan är fängslande, det sista av gårdagens vinflaska befinner sig i mitt glas och lasagnen som var awesome på gårdagens middag är mikrougnsvärmd och stel, plus att bokstaven A krånglar på mitt tangentbord, man måste trycka jättehårt för att det ska bli något... sjukt jobbigt... Så med dra ord ett underbart avslut på helgen...  Icke att glömma så sprudlar datorn ut musik av Mr.Bowie :) han sjunger om livet på Mars och rock n roll självmord... rätt duktig den mannen...

Funderarde nu igår ifall man skulle anmäla sig till sthlm marathon 2011...
fast det var troligtvis bara ett infall av rastlöshet

medmänniskor därute, sa ni till dem ni håller kär att ni älskar dem extra mkt idag? har ett svagt minne av att de prata på tv att det var alla hjärtans dag idag... ska jag vara helt tycker jag det är rätt absurt att det ska till att bli en speciell dag för att man ska säga att man älskar någon... Jag menar, ni älskar väl inte mer idag bara för att det är valentines day... men man måste ju medge,  alla restauranger, guldaffärer och blomsterbud gjorde nog rätt i att blåsa upp det till en stor dag, iaf för deras skull...


när jag dör, så hoppas jag att jag gör det till de här låten...

bland det vackraste som gjorts...

 

kom ihåg att älska (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0