Where is my sun!

Mina underarmer visar tecken på vad jag sysslat med de senaste dagarna, brännsår från olja, rivmärken från bänkar och smärre brännskador från grillen. allting är från jobb jobb o mera jobb, denna vecka har varit full men nu är jag äntligen början av nedförsbacken.
Imorrn ska vi ha personalfest och det slutar väl antagligen med att man ligger i fosterställning nånstans och frågar väggen man stirrar in i vad som egentligen hände med att "försöka vara nykter"...
Emma kommer imorrn också och det ska bli grymt kul att träffa henne igen, år o dar sen sist... vi har bokat bord på "Smak" på lördag, ska bli riktigt roligt...

Ska man kanske satsa på att bli journalist elr krönikör, det verkar otroligt roligt och är väldigt lockad fasktiskt..

"är livets meningen med att bara föröka sig och utveckla våran ras"

"is there a life after death"

"Where is my Sun"


Folk säger gud vad jag är stolt över att vara Svensk när Zlatan gör fotbollsmål,
Jag blir stolt över att dessa musiker är Svenska



Kommentarer
Postat av: camilla

jag blir stolt när Stellan Skarsgård är med i Pirates, eller när Malin Åkerman och Lena Ohlin är med i nya Hollywood-filmer

2009-09-04 @ 14:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0