summer turns into fall

När tiden rinner ur ens händer och bördan på ens axlar växer hinner man knappt känna va det är för årstid ute, idag var det ju höst för fan.. usch va tiden flyger. men hösten har sina godbitar med, wiskey under en filt när det blåser ute är ju dte bästa som finns.

Imorrn ska jag på en inflyttningsfest hos Joph, blir sköj, sen ska jag se att vila mkt i helgen. Var iväg o köpte nya tröningsskor idag också, de på jobbet tyckte tanken av att jag tränar är rolig (jag möttes av hånskratt när jag berättade mitt nya inköp:D)...

ska kolla på austin powers på tv nu.

Dagens bästa: va varmt o skönt det var i morse
Dagens sämsta: va kallt o mörkt det var på kvällen.

auf wiederschen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0