För alltid bor inte längre här

Forever doesnt live here anymore...

Lade på playlisten för fullt o den låten med Marit bergman kom upp, rätt skön faktiskt...
Förra veckan när jag var påväg hem från jenny så märkte jag att jag hade så fruktansvärt ont i ryggen, aja tänkte att det går väl över till morgonen och så somnar jag i den goda tron.
Klockan ringde och jag reser mig upp, vilket jag ångrade med en gång då en brinnande smärt lägger sig över ryggen, går som Ringaren i Notre dame till jobbet och lever på alvedon och hoppet om dagarna. Dagen efter kommer en massör till jobbet och efter att hon bara petat på mig på ryggen och jag halvt om halvt smäller till henne konstaterar hon att jag borde nog gå till en naprapat, 3 h senare vrider jag mig av smärta i väntrummet till Dr.Rygghealare.
Hmmm, en infektion i en gömd muskel inne i ryggen, ta antiinflamatoriska tabletter o alvedon i en veckas tid så blir det nog bättre.

Så lever på det nu, men det hjälper faktiskt :) så mår bättre nu.

Helgen bestod av lite jobb, en fest utan dess like, VH, en dålig film?, roadtrip hem till sura, vin-ost-kex med familjen o massa prat... gud vilken underbar helg det var alltså :)

En viktig middag på torsdag på jobbet, men det ska nog gå bra, elr ja det kommer ju så klart gå bra, men man kan ju försöka vara ödmjuk iaf...

Bara jag som tkr att det här Roast på Berns floppar som bara fan elr? :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0