to me, u are perfect

helgen gick snabbt, åkte hem i fredags morse och träffa mamma o camilla i sura. sen kom pappa hem, vi åt lunch och sen drog vi till morbror som vi firade i lördags :D hurray, tack gode gud för att den kvällen innehöll lite alkohol, jag gillar min släkt jättemkt, men lovar att den blir roligare med lite promille i blodet... Så camilla, se till att bli 18 snart så kan vi ha askul på alla släktträffar :D är tillbaka i sthlm nu, kom hit för några timmar sen.
Fastnade i filmen Love Actually, amazing film... kärlek, svek, hopp och förtvivlan... plus diggar England rejält!.

veckan som kommer hoppas jag blir rätt lugn, fingers crossed...nu ska jag vänta in natten.
Puss världen, låt er bli hyptnotiserade av John Blund. Tjillevippen!

To me, you are perfect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0