Saker som värmer i höstmörkret

Är något fel på mig när jag blir överlycklig av att vi fått in en kitchen aid, mixer o nytt porslin på jobbet... Ja menar, jag var ju som ett barn på julafton idag... hihi :D Konstig den där Fredrik. Men visst skulle det väl vara tråkigt om alla var likadana, nog för att vissa är egenkära men det finns ju en gräns.
sjukt nice på jobbet idag, kändes som om tiden bara sprang ifrån mig hela tiden, vipps var man färdig liskom... flyt!

Jag listar saker som värmer i höstmörket (inte alls taget från ok/q8 reklamen):

  1. Sarkastiska skämt, känns som om jag är hemma hos familjen i sura då.
  2. Låten Lightning Crashes med gruppen Live
  3. Att börja morgonen med Jocke som ringer och säger att han bokat biljetter till Thåström i Feb åt oss:D
Jag tänkte fortsätta trenden att be er läsare skriva in, så skriv denna gång in 1 sak som får er att må bätte då det annars biter kallt i kinden.

Som sagt så har jocke bokat biljetter till han o mig till joakim Thåström, han kmr till sthlm 5:e o 6:e feb för att spela... den 5:e ska vi dit... Kan säga att man längtar inte lite precis.

Jag citerar Counting Crows rätt o slätt o säger
Come back to me



Endast för att ni ska undra vafan jag väljer denna bild för


Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅÅH, en kitchen aid!! Nu är jag avundsjuk! Ta hem den till mig, tack

2009-10-27 @ 20:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0