on an ordinary day, I die

ibland brinner fingrarna för mig över tangentbordet, men ibland står det helt stilla, som det gjort den senaste veckan.. Kan också bero på att jag knappt haft tid att tänka då jobbet tar upp allt större o större del av mitt liv, för mkt jobb resulterar i stulen fritid och lust... Rätt ofta nu för tiden saknar jag det enkla och bekymmerslösa jag hade när jag bodde i Sydney, allt där var så runt i kanten och skimrande...  Men för att uppskatta det fina krävs det ibland att man måste stå emot regn o mörker. måste tillägga att jag saknar mina kompisar hemma i sura o v-ås sjukt mkt.

"I hunger for your touch"

imorrn åker jag till familjen i sura och vi ska sen vid lunchtid åka till min morbror som fyller 40 och fira han. ska bli kul att träffa han o hans familj igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0