Lämna ut er själva

Hej

Er
!

Jag tänkte vi skulle försöka vara ärliga och öppna i detta inlägg, man mår mkt bätte efteråt och man mår bra av att låta sanningen komma fram. Så ni ska faktiskt skriva en kommentar till detta inlägg där ni berättar en sak om som jag inte visste om er. det spelar ingen roll om jag känner er eller inte (troligtvis bara min syster som läser detta men vi kan ju försöka ändå :D)... Så oavsett om vi någonsin pratat med varandra eller inte så ska ni lämna ut en sak om er själva.

3 hemligheter jag har:

  1. Jag har jävligt svårt att ta kritik gällande min matlagning
  2. Jag skulle göra vad som helst för att kunna sjunga fint
  3. Jag vill bli författare
Nu är det er tur...

 

Misguided ghosts - Paramore

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Jag önskar jag kunde spela gitarr

2. En av mina drömmar är att bo i London och jobba i en skivbutik

3. Jag dagdrömmer om hur jag vill mitt liv egentligen skulle varit

2009-10-26 @ 00:17:45
URL: http://astronauten.blogg.se/
Postat av: din enda läsare

1. Mitt självförtroende är lägre än lägst

2. Jag drömmer om att bo på engelska landsbygden

3. Jag är djupare än jag låter folk se

2009-10-26 @ 22:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0