just medals and scars

Hey son, have u seen the war? Dagen var lång idag. Alvedon och Voltaren har tagit bort mitt ryggont... Ångest över att tiden inte räcker till. Köpt boken 1001 album du måste höra innan du dör. Ska man starta kriget mot sig själv bara för att upptäcka att man inte kan förgöra någonting hos sig... Du luktar gott. Jag får panik när jag bakar bröd och mjölet torkar ut mina händern. Ett glas rödvin är bra för magen. Vi styr kosan mot Sälen till Nyår... Usch va jag kan bli röksugen ibland. Va mörkt det är när jag går till jobbet kl 0645 på morgonen. Kaffe med mjölk kaffe med mjölk kaffe med mjölk....Ge mig lycka, medgång och nedgång, visa visa visa mig allt. Du luktar gott. Hobby-ljugaren och Låtsas-jobbaren skänker mig alltid skratt, tur att jag är vän vän vän med er... min säng är mitt himmelrike.. Filmen Dogma är sjukt bra! Va jobbigt det måste vara att bli känd efter sin egen död.  Min familj är för långt bort från mig.just carry this gun, u even get paid. va hände med oss 12. Vi hade iaf lovik... får ni panik av att läsa detta, det får jag med.... PANIK PANIK PANIK... du luktar gott.. David bowie pryder framsidan på boken... Knarkar idol på youtube mkt...bara massa skit på tv.....Kan inte, kan inte, kan inte förstå allt o alla ibland... Through haze... Imorrn ska öl svepa med mig till världen ovan... PÅ SKOJ PÅ SKOJ PÅ SKOJ...varför upprepa allt allt allt tre tre tre gånger. Spinning är jobbigt.. Bokat tatueringstid... Himla skoj på nyår vi ska ha. jämt sur dagen efter jag har rökt... ska ha rosor runt armen. Just därför jag ska sluta... Innan himlen faller ned... Du luktar gott..Katarinaklockor klockor klockor... Brännsår på handenFärsk rosmarin luktar så gottThey never understandBlack leather boots... jag vill förlora mig själv. har köpt ny tvo en ps3a. fira kompis som fyller år i helgen... I DIG! Mr John Blund is knocking in an hour. Come back to me! Vill avsluta kriget med mig själv. Tycker ensam mamma söker är kul att kolla på...paint it blackwere only in it for the drugshumanneedled 24/7hero of war. Sjukt! den enda jag ser upp till. rårörda lingon är underskattat. det är också kallt o mörkt när jag går hem från jobbet. Ska bli skönt att fira julen med familjen. en tupp brukar gala när jag går till jobbetDu luktar gott. O va kul att spela blackjack. Vill gå på krogen och drömma om morgondagen. vill drömma om dagen. vill helt enkelt bara drömma. If i said that u could.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Svinkul inlägg....väldigt intressant!!! Me like!

2009-10-08 @ 23:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0