Detta blir en jävligt bra dag

Oj gud vilken morgon det är idag, visserligen är det grådisigt och ett stilla duggregn slår mot rutorna till mitt vardagsrum/sovrum. jag har lite blåsor under fötterna efter att jag vart o sprungit, en o annan dammråta samlar sig i hörnen och min uteplats ser ut som en byggarbetsplats (inte så konstigt när det är det också, det läggs bergvärme). Det är ju faktiskt bara Tisdag och nästan hela veckan är kvar. Jag känner en viss trötthet då jag hade klockan på ringning kl 04 inatt av mystiska skäl... Men jag mår alldeles toppen ändå. För idag så ska vi se att leva som kungar och drottningar allihopa. Måntro om det låg något i mitt kaffe imorse?!
Visst det är ingen speciell dag, så därför gör vi den jävligt speciell!

Det kan även vara så att mina tidiga lyckorus nu beror på att när jag drog upp winamp så råkade en viss Pimme dyka upp och sjunga om Flyktsoda, man kan fan inte bli annat än glad..

 

 

Ikväll sen kommer en ny lista :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0