Dear Mr.President, hmmm my bad, Pumpkinhead

Riktigt riktigt trevligt på jobbet idag, inte så mkt o gö så vart en del fika o prat bara :) plus drog hem tidigare för typ första gången och någonsin. det är ju snart halloween också så jag och linda tog fram våra kreativa sidor och gjorde pumpa-ansikten, riktigt trevligt hade vi... mkt skratt o prat.
Just ia, det är fortfarande en super-fantastik dag, vet inte riktigt varför men bara känns i hela kroppen :D

Förrätt: Terrine på getost, parmaskinka och grillad paprika,

confikterad cocktailtomat

samt en marmelad på fikon och daddlar... Mkt omtyckt

glömde tyvärr ta bilder på Varmrätten o desserten.

 

Linda massakerar en stackars pumpa

 

Jag massakerar en stackars pumpa

 

Men Tadaaaa va fina de blev, Mr 1 o Mr 2

Vart sur då lindas pumpa är "grymmare" än min, det här är Lindas

 

 


Kommentarer
Postat av: gabii

var ju betydligt mer kreativa än min! :D Vad ska du klä ut dig till då? puss

2009-10-28 @ 02:02:49
URL: http://gabii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0