ZzZZZzZ

jag borde vara trött.... men är direkta motsattsen, dunno vad det beror på... men alldeles för mkt roligt som händer nu, är nog det...
sitter inne i mitt skal till gamla lägenhet nu, det ekar när jag skriver på tangenterna... så tomt är det.. idag på jobbet trodde inte emelie jag kunde få fram förrätterna på 1 min... Mitt i all tidspress kmr Linda med en form som jag ska ha... den har stått i ugnen i 5 min, på 175 grader, brännblåsor pryder nu mina händer.... men emelie har nog lärt sig en sak, slå inte vad med mig...

imorrn kmr jocke o räven upp på besök... ölen i kylen bara väntar på att bli druckna :D o pimme ska uppträda på Skavlan, känns som ett evigt måste att se det iaf...

skulle vilja blogga mer, men somnar vilken sekund som heeeZZZZZZ.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0