soundtrack of love

Morgonstund har guld i mund sa en vis man/kvinna,
och visst fan är det så...
underbart att starta dagen med en powerwalk tillsammans med Imperiet eller dylikt.

Middagen igår som var rätt viktig gick super :D så det var riktigt skönt!

Jag och emelie disskuterade igår på jobbet vilken som är världens bästa kärlekslåt, jag står fast vid Unchained melody... Vilken låt tkr ni?


 

 

Hallå hallå det är tråkigt väder ute, kallt o jävligt... fyfan..

men man får ju berättigat tända ljus o dricka kaffe, (host host, riktat mot dig jenny, pensionär som du är)

Kommentarer
Postat av: Astronauten

http://www.youtube.com/watch?v=34KF_UzrwAY&feature=related



min absoluta favorit, vacker..

(Hälsa de jag känner där uppe, hoppas vi kan ses snart!)

2009-11-10 @ 23:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0