Satarday night lights

äre i byn bortom allt annat, Surahammar, min hemby och min barndomsuppväxt... här finns mkt som man egentligen inte märker vid första anblicken, värme o kärlek. Elr jag är ju mestadels i mamma o pappas hus och där fanemig brinner hjärtan av starkaste eldar.. så underbart att komma hem hit ibland, önskar bara jag hade lite mer tid, till o med här går tiden för fört.
En intensiv morgon bestående av spinning med pappa, stan med syster bror o mamma o kaffe resulterade i en totalslocknad Fredrik i sängen, powernappa är underskattat.. nu sitter jag i köket, dricker vin, bloggar, lagar mat o pratar med mamma o pappa... Livet är bra underbart ibland.

Melissa Horn, svensk musiker, Sveriges kommande enorma stjärna, lyssna o njut... Tar vismusiken till en helt ny dimension.

 

och snälla, kom hem till sthlm nu, vet att du inte kan men kan ju önska iaf... För jag saknar dig

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0