pojkar vill & pojkar kan

Fredag den 27/11-09:
Öl på kylning, check!
Underbar musik i högtalarna, check!
Vänner när de är som allra bäst närvarande, check!
Bastun varm, CHECK!
...

En fredag, 3 grabbar, öl och vipps, ett vinnande osårbart recept som nästan får en att höra änglatrumpeter. För det var längesen jag hade så trevligt som i fredagskväll.
Jocke o simon kom upp till sthlm, de hjälpte mig flytta lite saker sen drog vi ned mot bastun med händerna fulla av öl... Att basta är underskattat, Att basta med öl är underskattat, att basta med vänner o öl är UNDERSKATTAT!
Jocke som var o träffa Thåström i fredags bad honom signera hans lilla "cd-bok?" (manualen med alla låttexter o diverse som ligger i ett cd-fodral) också, så jag fick den av Jocke så nu pryder den insidan av min "be-bop-a-lula hela jävla dan"...  :D

lördag drog vi i oss frukost o sen basta vi en snabbis o sen drog vi ned mot stan för att göra den. vi mötte upp Nicklas o strosa runt, fika, käka o sparka grus..

Jobbigt aupp till nya lyan... en liten nöt att knäcka... sova på golvet som Mr.Dundee elr på soffan eller i det gamla skalet till lägenhet där min säng fortfarande står!

Gör vi saker för att känna oss levande,
eller lever vi för att göra saker...

Fyfan va ful hy alla tv-stjärnor får på min tv... bra elr dåligt? haha

Här kommer en liten dänga mot er Jugger & Fox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0