Kickstart my (little red shining cars) heart

För andra gången på 2 dagar sitter jag i sängen framför tv o kollar Ebba the movie, så jävla rolig/grym/intressant/givande film.... om man gillar saker som han gjort, Thåström, kolla på den filmen, den är guld värt.
Snart blir det till att traska ned till jobbet och dra på min blandskiva hello hurray, we are the great... en mix av Imperiet o Ebba. Måhända nån tkr att jag är insöad på just Thåströms band, så är det nog också :D

O fyfan va skönt att jobba helg asså, känns så jävla underbart,
att liksom bara, tyna bort,
och tappa perspektiv på vardagen.
Not!


För övrigt så igår när jag skulle åka ned till stan en sväng så starta inte bilen,
batterilampan lyste,
en ilsken Fredrik gav upp, hon ville ville ville verkligen inte starta.
Så nu idag så skulle emelie möta mig på parkeringen o hjälpa mig med startkablar o dittendatten,
så gick ned innan henne o prova att starta, då funka det...
My car moves in mysterius ways.

Åfyfan, glömde bort att jag hade påtår i kaffebryggaren, nu vart jag glad igen.
se lycka i de små sakerna, så blir ni gladare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0