en helg nedkortat till ord

I fredags var jag ledig, jocke kom upp till sthlm runt 13 på dagen, som alltid förflyter tiden alldeles för snabbt och vipps så var det kvällen och våra strupar törstade efter wiskey och vår öron efter thåström, och så fick det bli :p
Lördagen spenderades med chill på förmiddan och sen gjorde vi oss iordning för att dra iväg till Nicklas o Jennys maskeradfest - som för övrigt var gryyyym.

Nu har iaf verkligheten kommit ikapp mig,
ligger ensam i min säng och bara njuter av att vara lite bakfull framför tvn.

imorrn börjar en ny arbetsvecka,
känns inte så jävla kul just nu men vet att det kmr bli det sen..
nu orkar jag inge mer på det här inlägget,
vi syns o hörs när vi stöter ihop.
Ciao

jag hoppas verkligen ni uppskattar den lika mkt som jag gör,

osminkad, brinnande och ja, helt enkelt som eld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0