en bedjan om en nådastöt

Just nu, så får frivillig person, med all sin kraft sikta på mitt hjärta,
köra in handen, riva sönder bröstkorgen, greppa tag om den dunkande muskeln,
ta ut handen, se blodet droppa i ojämnt flöde ned mot marken,
stoppa ned mitt hjärta i en mixer, tillsätta aceton,
för att sedan mata hundarna med det...
För jag vill, vill, vill känna mig levande...


Ångest = den nutida människan osynliga sjukdom,
det kan verkligen äta upp en innifrån...

Men jag mår som mest dåligt, när personer som fortfarande är i tonåren har det,
Dagens samhälle har gjort allt till en tävling, vare sig man ser det eller inte,
vare sig man erkänner det eller inte,
vare sig man vill det eller inte...

Tröttnat så sjukt på denna låt egentligen, men den har ett bra budskap,
Please release me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0