die x3

Jag har visst svackor när det gäller att blogga, jobbigt... man borde ju kunna hålla en jämn nivå. Fast man har ju inte alltid nå vettigt att skriva om, elr?... nope!
veckan på jobbet var lite jobbig faktiskt, fastän vi inte hade så värst mkt.. led väl av nått :P
Just ia, har skaffat ny lägenhet, allting gick jävligt fort, hörde att en tvåa var ledig i måndags (tror jag), sa ja till den i tisdags (tror jag)... så kvällarna har bestått av att fylla lite flyttkartonger och att renovera i nya lägenheten (de på jobbet retade mig förra gången jag sa att "jag har renoverat" lägenheten när jag bara skruvade upp ett par hyllor)... likadant denna gång, suck :) så från o med 1 dec äre klart... 47 kvadrat istället för 38...

Tack Rezas fanclub på idol som höll upp skylten fel,
det gav mig ett rejält skratt,
go AZER

Tummen upp elr ned för Paradise hotel?
Jag ger tummen upp,
för man kan ju skapa nya svordommar utifrån det.
"du din jävel... du är fan mer korkad och blåst än... hmm.  Jackie!"

Jag bastade idag... det var skönt...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0