underbara sol

idag blev det frukost på bryggan men Joph och lite soljagandes blev det väl allt till vågskvalp och fågelkvitter. sen gymma jag lite och sen in till stan för att möta jenny och danni och vi tog glass o sen vin (jenny, danni) och lättöl (jag, då min bil stod vid Ropsten och var tvungen att köra den hem sen), mkt mkt trevligt var det, en helt underbar dag när värmer ligger på och man är med några så underbara personer... Fick lite flashbacks på min student då man såg ett antal glada studenter i sthlm city, det var en underbar tid det.. Även sthlm-marathon har gått av stapeln och skapade lite kaos i stan :P...

Nu har jag ätit potatis-sallad och korv, tagit en snabbdush och nu laddar jag inför Robinson som jag har blivit på de 2 senaste gångerna besatt av?!?! Hoppas Ellenor vinner, skulle vara väldigt roligt faktiskt, Anna elr Nina hoppas jag verkligen inte på...

Skriver nog mer sen när jag har smällt att Jarmo faktiskt vann robinsson?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0