oj va varmt det var idag :D

Bevis på otroligt stark vänskap är inte att man jämt pratar,
det är att man kan vara tysta tillsammans.

Vaknade nyss av en enormt vacker klarblå himmel och började morgon direkt med att städa, äta frukost, snacka med Joph och att driva lite i lägenheten...Mina päson och syster-yster kom upp sen runt 16 och jag visade dem runt på mitt nya jobb, sen flyttade vi mina grejjer till min nya lägenhet, en sträcka på ca 150 m :P... ingen lång flytt men allt är perfekt med det nya jobbet och lägenheten... efter att mina föräldrar dragit hem snacka jag med tompa (mina nya granne) och Jenny... När kvällen skymde ned sig lite gick jag och jenny in till mig och jenny satt och läste en bok medans jag packade upp de mesta av mina saker... Ett plötsligt mörker slog oss och större delar av sthlm hamnade i ett ca 1 h långt strömavbrott..
   Vi tände en ljuslykta och begav oss ned till bryggan med varsin öl och satt där och samtalade om världen, livet och vänskap, och hade utblick över ett mörkt och tyst sthlm... Sveriges skärgård är underskattad. den är obeskrivligt vacker och graciös...

Nu ligger jag i min säng och ska snart sova men hamna lite vid datorn först. Veckan som kmr blir nog rätt lugn vilket är skönt då jag har en del att påta med i lägenheten...

Vi är villkorslösa hjältar som fäktas tillsammans mot mörker och ondska


Kommentarer
Postat av: Jenny

Naaw....kompis!!!

2009-06-02 @ 20:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0