Man får ju helt enkelt lära sig läsa bara

Jag vet inte varför man har förutfattade meningar, men av någon anledning har man det. Vissa saker tycker man bara ska vara på ett sätt, vilket är lite sorgligt då man inser att man kanske endå är lite naiv och inskränkt, man kanske är lite grann sådär som man hoppas och tror att man inte är, jag vill inte tro att jag har förutfattade meningar om alla man träffar men innerst inne inne huvudet sitter nånting som viskar att allting ska vara vad  det ser ut att vara. Men jag ska försöka med hela mitt hjärta att nästa gång jag ser elr träffar en person så ska jag verkligen inte ha några, jag ska läsa boken och inte bara kolla på omslaget.
   Och jag ber er alla ute i världen att försöka att motverka era förutfattade meningar, det är en last som alla har. Vissa tkr säkert att de inte har några förutbestämda meningar om några men jag tror att alla lider av lite inskränkthet.

Jag ska hjälpa er på vägen:

http://www.youtube.com/watch?v=sUEiTBSxtB4&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0