magic evening

jaha kvällen igår var väldigt underhållande, men som det alltid är så är ju förfesten det roligaste, underbart kompisgäng, bra musik och dricka. Den roligaste kvällen jag haft på väldigt länge i alla fall, helt världsklass-roligt hade vi alla tror jag. Och krogkvällen innehöll det vanliga som vi vana med, nån galen vakt, nått glas som flyger, skrik &ståhej och högt prat. Det var btw också skumparty igår också, hela dansgolvet täckts och till slut såg dte ut som man gick runt med sk. snowjoggers (snöskor som går upp till ens knän). Men rolgit var det, Jag o jocke drog sen hem till han o sov o resten sov i nåns lägenhet i v-ås elr tog nattbussen hem till sura (det sägs ju att nattbussen hem är halva nöjjet), jag tar verkligen inte på mig de kommentaren :P...
   Iaf hemma sen hos jocke somna man så fort huvet landa på kudden och sen sov man som en fågel till 09.30 dan efter, frukost och sen kom pappa o hämta mig o kom man hem, tar det lugnt, chilla och laga lite mat, och hamna till slut vid dej datorn... ikväll sen ska jag grilla med familjen o bara tat lugnt.

Gårdagens bästa: Flyktsoda och krigsdans på övervåningen


Tack alla för en underbar kväll igår...






















A little magic in the night...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0