El weekendo

Denna helg har varit fylld med lite gott o blandat,
Fredag: kom hem från jobbet vid 16-tiden, vila lite grann och slökolla på tv, städa lite i köket och i mitt rum och sen kom Josephine inspringandes och ville ut o festa, en av hennes killkompisar inne i stan går i flottan så hela flottan hade typ en fest i en hyrd lokal och de fick ta med vänner... Så sagt o gjort slank ju både vin och öl ner i oss medans vi bytte om och sedan var det bara att ta första bästa buss in mot el stockholmo. Hade jävligt kul och man fick till o med chansen att snacka engelska då vi blev kompisar med några sjuksköterskor från Englad som plugga i sthlm.. Jag var hemma i mitt rum igen 03,40 och jag somna på ca 2 sekunder efter att jag nuddat kudden med huvudet....

Lördag: Har mest tagit det lugnt, åkte hem till Rikard och vi måla om i hans vardagsrum i hans nya lägenhet, var trevligt... på kvällen sen åkte jag o handla med Joph o sne tog vi det lugnt o kolla på tv... Min fråga om Robinsson lyder: hur faan kan Eleanor (elr hur hon stavas) fortfarande vara kvar, jag har fått uppfattningen att hon är jävligt grå, trist och allmänt dålig...

Söndag: är idag och jag har inga spec planer för dagen, kanske ska åka ut mot Nicklas men inget bestämt än, tar dte som det kmr...

















Each man is a mountain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0