Bring him home

just nu, för ca 5 min sen, tog jag mitt första medvetna andetag för dagen. har varit så stressigt idag så jag bara har kutat runt hela tiden... och vår kock som jobbar timmar då och då hos oss fastna i traffiken och blev 2 h försenad... men jag och andreas slet på som djur så allt ordnar sig :D... Skulle egentligen på möte med Pierre idag också och skriva på papprena men han hade fullt upp så vi gör dte imornr istället. Just nu ikväll ska jag njuta av att ta det lugnt, köpa gurka o dipp tror jag och kolla så mkt bgt (brittains got talent) på datan som möjligt... Ett sjukt vackert klipp, check it out nära och kära...

http://www.youtube.com/watch?v=UNsDjU1cFiU&ytsession=MdsVOYtM_mJxau9AwAZJADnqr8RChcUZ-Rh_hiHNhPN8zlP8RfKuJoiig0nmlXT9ZtB7A_4AlZwEvph3zRLq1K6tiGdApakBE861cfZCo3AEmBdnocH2KZ6iWYtLRFDqAAd8PNW0rBq1m4E6pErOhFgwiSLcph3pvpEeOj2pl0dhzP8nnSOrLjs8hbXScoqyER2sgXSWz9XnrGlvLiOmZaoz1EII0rdIo-pxa33UZrQfOn8VjZCDmFCGjvPGi8nuK3WHeGs4CimyjZ7UaNgw-dbT388bGp_w0dwZEGP6ILuLKObR3Ce-VA




Bring him home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0