Härligt att leva

Efter frukosten i morse gick jag in på blocket och sen kolla jag o pappa efter bilar, vi rindge efter en bil i kungsör och nu är hon min. Köpte en röd mitshubishi lancer som har så vackert namn som Lili-Ann nu. Lite roligt för det första man var tvungen att göra var att slänga rattmuffen och killens gamla skiva som han glömde kvar i bilen, inte bra intryck att dunka på med Britney, Big-NO-NO...
   Så nu ska jag käka våfflor och sen bege mig in mot staden Västerås för att införskaffa lite saker till min nya etta som jag flyttar in i morrn,, SWEEET... Känns som jag har ett jävla flyt denna helg asså :D:D:D

Sitter på den gamla datorn hemma i sura nu och kollar i min gamla musik mapp, hittade Hello Saferide som jag sitter och lyssnar på just nu, jävligt sköna låtar måste jag säga...
  



Kommentarer
Postat av: Jenny

Sviinfin bild!

2009-03-28 @ 13:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0