Gracefull weeekend...

Efter att ha skyndat mig hem från jobbet, packat väskan, springandes på centralstationen med väskan i famnen hamnade jag på tåget hemmåt, pappa kom och hämtade mig i sura sen :D så skönt att komma hem, efter en tuff vecka på jobbet är det oerhört skönt med helg.. Fast jag har ju haft väldigt kul på jobbet denna vecka :D tack alla er jag jobbar med för att ni är så grymma... Väl hemma sen slog jag upp ett bubbelbad och en sexa wiskey och la mig o bara försvann blan vattenångor och ljussken...
  
Måste bara ge oerhört beröm till Magnus danspartner i let´s dance,
 hon dansade sista dansen med Magnus med sån glädje och inlevelse :D


Imorrn ska jag försöka köpa en bil och sen på söndag flyttra jag in till min etta, härligt... hoppas verkligen jag hinner träffa jocke o simon med C:O imorrn, skulle vara underbart...

Det glöder lite hos mig, glöder det hos dig?


Släpp ut tårarna min vän, eller snyfta i alla fall så att jag vet hur du mår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0