trött som en fågel

rödvinets eftersmak ligger kvar i munnen ändå tills jag borstar bort den med tandkräm: Jag är nyligen hemkommen till surahammar och satt alldeles nyss med mina föräldrar och kolla på tv o drack vin. mkt trevligt. skönt att komma hem, fridfullt. Vi kollade å Berg flyttar in, måste säga att hon är en väldigt underhållande och rolig kvinna, det liksom skiner om henne.
   Veckan som var var inte oerhört stessande elr påfrestande, det gick på i lagom tempo men ändå så bara sprang veckan förbi... om en vecka ska vi åka till Åland med jobbet och unna oss lite lyx, fan va nice...

Jaha dags för en livsnjutarkväll i helgen? hoppas det blir det :D skulle va awesome

nu kom Mossan "min familjs katt" upp och la sig bredvid mig i sängen när jag skriver och hon var på kel-humör med mitt modem, inte omtyckt..

aja nighty-night nu ska jag lägga mig i framstupat sidoläge och somna in och drömma om solsken!

fråga mig gärna varför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0