Tillägnad Michael

istället för att jag som vanligt lyssnar på bandit på jobbet, skruva jag idag in en annan kanal o lyssna till, de gjorde några timmars Michael Jackson-medley med många av hans låtar. det är rätt ofattbart det som har hänt. Den enda som kunde sig på pop (för mig) är försvunnen, död. Han skrev inte bara musik... Han startade en musikgenre, han skapade en hel dansstil och han har influerat så många så man fattar inte. Det finns bara en som Michael Jackson och ingen kommer nånsin kunna komma upp i hans klass, aldrig..
   jag är inget stort Michael-fan men hans musik är enorm. så sjukt välskriven och komponerad, han är och förblir en riktigt legend.

Michael Jackson, Du är pop

Nu ska jag hem och lyssna på Billy-Jean


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0