MacGyver

Vaknade för ca 30 min sen av att jag frös som nånting out of this world. Har på sista tiden blivit smått febrig och allmänt sjuk och ikväll nådde den sin topp tror jag. usch va jobbigt det är. Iaf alvedon sen slog jag på tv:n och kollade runt, kunde inte sova... McGyver blev min räddning och jag drar mig tillbaka i minnes en dag på jobbet då jag hade en diskussion om MacGyver med någon, jag argumentera för han och sa att han var alla tiders hjälte, den andra personen tyckte han var töntig och fåfäng. Men fakta kvarstår, vare sig man inte erkänner eller inte: alla killar vill vara som han och alla tjejer vill ha en man som han. kanske inte just hans döcoola hockeyfrilla eller hans vita vita-skateskor? (som han hade på sig inatt).
   Utan man vill vara en sån som har en lösning på alla problem, en sån som reder sig när det blåser i vinden, och man vill vara en sån som efter 20 år fortfarande fortfarande är en legend. Tjejerna vill ha han därför att han kan ju slå ned en 250 kilos jätte bara därför att han har en klockren höger. de vill ha han för att han kan ju ta hand om dem :D
   MacGyver är en evig hjälte, kanske är det därför att han klarar av allt, jag menar om jag fick välja en kille att ha på en öde ö så skulle jag välja han, han kan ju bara ta sitt tugummi och en kvarglömd kondom i plånboken och bygga en hellikopter så man kan ta sig hem.

På söndag ska jobbet åka på personalresa till Åland, ser verkligen fram emot det och hoppas jag tillfrisknar till dess.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0