börjar tillfriskna

idag bär det av till Åland med jobbet. trodde bussen skulle komma och hämta oss en timme tidigare än vad den skulle så har lite tid att blogga. Jag känner att jag börjar må bättre å bättre, jävligt skönt, altså redo för att dricka öl.
   Igår så var jag, Pierre och tom inne på jobbet för i att förberede lite för de killar som ska ha hand om köket medans vi är borta, vi har hyrt in kockar som ska göra våra sysslor i 2 dar, vilket gör mig lite orolig man vet aldrig vilka idioter som kmr... peppear peppar ta i trä, fan...
   Igår kväll hjälpte jag rikard hämta sin fyrhjuling utanför sthlm.. vi åkte tillsammans i hans bil dit o sen åkte han fyrhjulingen hem. lite spännande var det då vi åkte förbi poliser på motorvägen och det är ju inte helt lagligt att köra en oreggad sådan på traffiikerade vägar inte :P
  
Jag tyckte för övirgt lite synd om studenterna i fredags som fick åka flak i regn, men ändå. lite regn förstör nog inte den lycka man har när man står med ostadiga ben med en skumpa flaska i handen uppe på ett björkris-klätt-flak. Grattis till ara er nya vuxna...


Kommentarer
Postat av: camilla

nej sörru, du är för stressad när du skriver dina inlägg så det är alltid femtio slarvfel. Ta dig tid att rätta, mannen!

2009-06-14 @ 14:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0