bla så fyller mamma år

som vanligt när man har sett fram emot en helg ett tag så bara springer den förbi sen när den väl inträffar. I fredags jobba jag som vanligt och åkte sedan hem till sura så var hemma dör runt 21. drack lite vin och var med mamma o pappa.

 I lördags hade vi bjudit in främmande (mamma fyllde år), så vi grillade och hade trevligt. på kvällen sen drog jag till Jocke och vi drack wiskey, lyssna på Ebba grön, Imperiet och Thåström och hade astrevligt. vi hann med att snacka om politik framtiden, hoppies och massa andra skitviktiga saker...

nu i söndags hände inte så mkt utan mest slappt och vila. hann med att börja skriva lite menyer tills imorrn då jag, stellan (kock) och Pierre (restaurangchef) ska sätta oss ned och skriva mer... Nyss gymmade jag och tog några längder i bassängen, skönt...

nu slapp o snart sova.. Hej då Världen Tyna Bort :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0