att leva, att tro, att dö

Åland med jobbet var helt underbart, även fast vädret inte var det bästa. Känns som om jag kännt alla i ett års tid ungefär. trivs superbra med alla :D god mat, vin, öl, wiskey, konversationer, guidade turer och nattbad, underbart.
   Sen jobbade jag onsdag tors fre och åkte nyss hem till sura med nicklas o jenny. skönt att vara hemma... nyss pratat o kollat på tv med min syster, päronen sover. ska snart sova. haha just ia, hade glömt bort att jag skulle få ersättning av a-kassan så fick en trevligt nyhet när jag kom hem och hade ett sånt brev liggandes med en bankinsättning, cheers ffs.
  
Imorrn sen blir det att dra ut till Jocke för midsummers-firande med kompisar och god mat. ska bli grymt kul att träffas igen.     
   funderar på att byta bort kontantkortet mot ett abonemang istället på nallen, nån som har förslag på bra abonemang?
Godnatt världen, imorrn kör vi igen
   Min rubrik har btw ingenting med inlägget att göra, thihihi




Slipknot´s enda bra låt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0