Regn, pappor och rullande klot

egentligen har jag inge vettigt att skriva om nu (till mitt försvar har jag aldrig det), men fann ett överskott av tid som jag bestämmt måste göra mig av med på något sätt. tänkte gå ut och springa men det bara smattrar på som marackas pga av regnet på taket... suck och mega-suck.
   Ska förresten på bowling med kompisar imorrn, det ska bli riktigt kul, å efter det ska vi ut på krogen och kanske bli odrägliga?...
  
Några tankar om MJ ceremonin i förrgår? tyckte det var grymt härligt av Michaels barn att säga att: my dad has been the best father you could ever imagine. det är ju endå barnen man har disskuterat mkt om, om de har trivts med Michael som pappa m.m, touche kvälls-äckel-press.
   Även Michaels bror sa ju som den vise man han verkade vara: How much can one man suffer, at least now they leave you alone Michael. Ännu en gång, touche kvälls-äckel-press....
   Jag gillade även citatet en nära vän till Michael sa: he is the biggest star this world will ever have

Hämtade ut mina biljetter till U2 som jag ska gå på med ett par kompisar sen 31 Juli, faaan va kul det ska bli då.

Skänker en tanke till dig nu jocke som står på taket och lägger pannor och blir dyblöt (regnar troligtvis i v-ås också), men snart är det över :P och blöta kläder är ju ingenting lite kaffe inte kan bota.



I give u shelter and a sanctuary, if u just give a little piece of your heart.





Notis till bildtexten:
nej syster (som tolkar allt jag skriver till att jag är kär),
texten har ingen som helst relevans till mig,
tyckte bara det passade till bilden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0