Semester, jag välkommnar dig

nu var det ett tag sen jag skrev, helt enkelt haft för fullt upp, på jobbet har jag och pierre inventerat alla sprit, öl och vinflaskor som fanns, städat av hela köket till stängning och kollat så att allt är i sin ordning, på kvällarna har vi varit allt från 3 personer till 10 som har tagit och utnyttjat det fina vädret, grillat, solat, druckit in de ljumma, underbara sommarkvällara och haft världstrevligt. nyfunna vänner är alltid superkul, Känns som om man har bott kollektivt igen då man alltid har haft personer nära sig, men sånt är roligt :)
   Nu har alla begett sig hemmåt och nu känner jag att ensamheten kommer smygande lite, men det är trevligt på sitt sätt också, tvättar för fullt nu och städar... inom en snar framtid beger jag mig mot suraskogarna och sommaren hemma, det ska bli underbart :)

veckan som har varit har varit helt underbar, tack alla för det...
   Sura, snart kommer jag...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0