insikten om rostade bönor

3 sanningar som säger att du snart är hooked-i-kaffe-träsket:

nr1: När man blir helt glad och upprymd då man kommer på att man kan koka kaffe och dricka.

nr2: Att man varje gång man dricker kaffe säger till sig själv att hur gott det är, (borde man inte veta det efter ett antal koppar man hunnit med i livet?)

nr3: när man kan stå med kaffeburken och lukta på kaffet och tänk att det här doftar godare än både nyklippt gräs och tjejer.

Idag har jag vart inne i stan och hämtat mina tavlor som blev färdiga med inramningen jag lämna in dem på, strosade runt och köpte en tröja.
    Sen så snart så kmr min syster hem och då ska vi ut och springa i elljus-spåret. Efter det blire nog kaffe :P.

Va hände egentligen med oss alla?




Det skulle vara någon hyllningsdag om MJ idag också, får se om det blir bra ikväll sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0