grillat är godast

hemma i sura och mår som en kung, gårdagen bestod av grillkväll hemma hos emil, vi hann med både kubb, kortspel och semesterplaner.. Riktigt trevligt igår, Kvällen avslutades med ett enormt åskväder som drog in över oss och både jag och jocke var dyblöta när vi väl kom hem (mest jocke).. hihihi.. iaf så somna vi som stockar en och sen frulle idag, nyss så skjutsade jag hem jocke o snart ska jag till farmor, hon fyller år.. å snart kmr mamma hem, inte träffat henne på ån månads tid så det ska bli kul....

har nytt nr också, har bytt bort comviq mot telia, skönt, här kmr nytt nr 0703859938

oj nu kom mamma o pappa hem med typ 10 liter jordgubbar, så jag drar iväg och äter lite sommar i en skål, hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0