Ett tomt rum, en full bil, en lite "vilsen" Fredrik

Nu när jag har packat ned allting som var i mitt gamla rum i Sura kommer en konstig känsla mot mig, är det tomhet?!. Sitter i mitt gamla skal till rum nu med en tom säng utan sängkläder som utsikt, väggarna är kala och hyllorna tomma, garderoben är tom och min bil är fullastad av mitt gamla hem... 
   Om jag ska vara ärlig har jag aldrig kännt så här förrut, att överge det som alltid funnits där, jag vet ju självklart att min familj alltid välkommnar mig hem, men på något sätt känns det konstigt att åka iväg och veta att mitt gamla rum ska bli ett "träningsrum".
   Jag har ju sen 15 års ålder bott hemmifrån mesta delen, internatskola, jobba i stockholm, vart ute och rest. Men då visste jag att många av mina saker stod kvar på hyllorna i Sura.
   Men man blir väl berikad med ett till steg in i vuxenlivet som man behöver. även fast det känns som om man vill smyga så att steget kmr lite senare är det bara att knyta åt skon, för nu går den inte att stoppa.

Imorrn bitti bär det av mot Göteborg med Linda, så ska vi möta upp Eva där ere och se gå op U2, wehooo!



someday I wish upon a star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0