en tur i det gröna

i förrgår kväll hade jag lite panikågest, vad ska man göra i lilla sura som sover om vardagarna (egentligen om
helgerna med men), så ringde till Jenny i sthlm och snacka med henne, vi kom på den asgrymma iden att gå på grönan dagen efter. så i tisdags-morgon hade jag klockan på rigning och satte mig i bilen efter en snabb frukost (kaffe), musik och en bil som spinner som en katt tog mig till sthlm blixtsnabbt, träffa Tom lite (min granne o kollega), o han ville följa med... sen styr vi in mot stan och möter upp Jenny vid sthlm city, bussen ut o sen en heldag på Grönan som bestod av skratt, prat, åksjuka, öl och en jävla massa karuseller.. Kvällen avslutades vid Fridays med en sista öl tillsammans med Jenny (Tom drog iväg på ärende).
   Sen nu imorse drog jag mot suraskogarna igen, back in the ghetto...

Så tack Jenny (eftersom Tom inte läser min blogg skiter jag i han) för Grönan och en underbart rolig dag/kväll...

Imorrn har jag o Jocke högflgande planer, stan, ärenden, käka o sen wiskey o snack, troligtvis blir Ebba Grön inblandad där i mitten nånstans, hon brukar bli det när vi "hänger"...

Jag ser fram emot att säga till expediten på brothers imorrn "hej, jag ska på finmiddag med kostym o skjorta men har bara en slips, hjälp mig bränn lite pengar är du snäll"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0