sekunder från vår grannplanet

Idol är slut nu, och som jag älskat att följa det... eftersom mkt rabalder kmr vara om just idol nu hela helgen så fattar jag mig kort... bara jag som störde mig på Eriks tjej som kom upp på scenen och halta runt som en tafatt bambi och gotta sig i ljuset hennes kille åstakommit?
Good job anyway Erik!

Matlagningskursen jag o pierre hade igår var sjukt rolig, haha... vissa hör kanske inte hemma i kök helt enkelt :p

Sonisphere som är nu i sommar i sthlm är lockande, band som Mötley o Maiden kommer gasta ut i nattljuset... absolut sevärt!

Jag länkade denna låt för inte så länge sen,
men nu har en härlig video kommit upp till den...
kolla på den!

 

we all have golden, shimering wings... but the fact is, u havent discovered yours yet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0