inte helt enkelt

Det är lite jobbigt att bli väckt kl 07.38 av Tom som ringer och undrar vart jag är... jag börjar 12, slänger på luren


Det är lite jobbigt att få in glasskärvor från helgens fest 2 dagar senare, vilket resulterar i blodspår och pshychoskrik.


Det är lite jobbigt att äta flingor som blivit helt dränkta av filen, varför kan man inte frukost snabbt för att undvika detta.


Det är lite jobbigt att det minsta lilla damm syns direkt på mina mörksvarta ekmöbler.


Det är lite jobbigt att man vill så himla mycket på så kort tid... varför har inte dygnet mer timmar.


Det är lite jobbigt att det är hela 2 dygn innan jag o Lady D ska baka...


Det är lite jobbigt att man inte hinner lyssna på all musik man vill hinna lyssna på.


Det är lite jobbigt att man inte alltid kan säga vad man tycker till alla, det kan så lätt bli fel.


Det är lite jobbigt att jag har tappat bort mina lägenhetsnycklar, troligtvis ligger de ute på marken.


Det är lite jobbigt att det just idag ligger ett snötäcke på marken, som så snyggt döljer nyckeln..


Det är lite jobbigt att jag bara sitter och bloggar istället för att leta efter nyckeln......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0